Фінська сауна «Купава» №24

вул. Комарова, 17

«Купава» – гостинний заклад, розташований неподалік вокзалу, тому на нього варто звернути увагу не лише місцевим, а й гостям Львова. «Купава» пропонує з комфортом попаритися у фінській сауні, яка моментально знімає втому та напругу в м'язах.

Відвідування парної – чудова можливість підбадьоритися після тривалої поїздки, насиченого трудового дня. «Купава» пропонує оптимальний формат відпочинку для 6 осіб. У її парній, обшитій деревиною хвойних порід, тіло прогрівається і відбувається інтенсивне потовиділення. Однак за рахунок сухого повітря немає ефекту, що обпалює, в організмі запускається механізм очищення. Згодом виводиться надлишок солей, токсини. А ще у фінській сауні йде сум, туга та поганий настрій.

Щоб зміцнити імунітет та отримати заряд енергії, варто скористатися басейном. Його прохолодна вода миттєво підбадьорить. Багато хто вважає, що фінська сауна та віник – несумісні поняття. Це помилка: віники доречні у фінській парній, тільки похльостування мають бути легкими. Спробуйте попаритись у «Купаві» з використанням березового віника і ви отримаєте відмінний масажний ефект. Вони у достатній кількості є на місці. Тут завжди раді відвідувачам та надають якісний сервіс.

Вид парної: фінська сауна

Місткість:
6 чол.

Аква зона: басейн, душ, відро-водоспад

Банні аксесуари: віники

Оцінка

Задовільно 3.7
Інтер'єр
Чистота
Обслуговування
Ціна / якість
Зручності
На підставі 20 Відгуків
  • Час роботи:
  • ПН: з 11:00 до 23:00
  • ВТ: з 11:00 до 23:00
  • СР: з 11:00 до 23:00
  • ЧТ: з 11:00 до 23:00
  • ПТ: з 11:00 до 23:00
  • СБ: з 11:00 до 23:00
  • НД: з 11:00 до 23:00

Відгуки (20)

Я заїхала в готель дуже рано і забронювала номер тільки на кілька годин, щоб прийняти душ. Адміністратор був не дуже уважний і весь час говорив мені замовити сніданок. Але коли я це зробила, його не приготували, тому що працівники кухні не відповідали на дзвінки. Мені також довелося заплатити 50% депозиту, і я не знаю, чому. Вони також не повернули його. Я просто взяв решту, не перевіривши, тому що зазвичай довіряю людям. У мене був поганий досвід у цьому готелі, хоча я навіть не залишився на ніч.


Korennoy
12 квітня 2023 у 22:26

Відповідь

Доброго дня, Олександр! Ми дуже шкодуємо про те, що трапилося. Наш новий адміністратор за стійкою не зовсім зрозумів, що ви сказали. Ми не можемо зв'язатися з вами, щоб повернути гроші. Не могли б ви зателефонувати нам?


Адміністратор об'єкту
13 квітня 2023 у 10:59

Чудовий готель. Рекомендую


Евгений Оганов
19 лютого 2022 у 22:38

Відповідь

Спасибі, що приїхали в наш готель. Ми сподіваємося побачити вас знову.


Адміністратор об'єкту
22 лютого 2022 у 19:46

Чудовий готель. Він розташований за кілька хвилин ходьби, близько 10-15 хвилин, від залізничного вокзалу. До центру міста можна дійти пішки приблизно за 20 хвилин. Я б порадив це місце.


Игорь Дяченко
11 лютого 2022 у 21:24

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель. Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас наступного разу.


Адміністратор об'єкту
22 лютого 2022 у 19:53

У номерах було дуже брудно, що розчарувало. Найбільше нас дратувало те, що нам сказали, що ми можемо безкоштовно користуватися басейном протягом години, коли ми приїхали, але ми не змогли, тому що вода в басейні була занадто брудною. Вона не була прозорою, і здавалося, що хтось скупався в ній і залишив увесь свій бруд. Плавати в ньому було зовсім не приємно. Дами на стійці реєстрації теж не були доброзичливі. Було відчуття, що вони роблять нам послугу, дозволяючи зупинитися в готелі.


Вадим Гуля
27 січня 2022 у 11:52

Років десять тому це був один із найкращих спа-готелів Львова. На стінах можна побачити фотографії відомих художників. Але зараз усе не так добре. Стандартні номери перебувають у поганому стані. Номер для молодят у такому ж стані, зі зношеними меблями та світильниками.

Ми заплатили 2450 гривень на добу за оренду люкса 20 і 21 січня 2022 року. У номері було брудно і здавалося, що його не прибирали кілька місяців. На полицях був пил, навіть не прибрали фантики, залишені попередніми гостями. Ми скаржилися, але нічого не змінилося. Нам довелося залишитися там на ніч через снігову бурю, оскільки ми їхали з Києва до Івано-Франківська. На килимі були плями, і ми отримали тільки один комплект ватних дисків. Наступного ранку ми виявили жуйку на покривалі. Як таке може трапитися в люксі?


Анатолий Мельник
21 січня 2022 у 23:01

Відповідь

Ми дуже шкодуємо про те, що трапилося. Ми поговорили з нашими співробітниками і вжили заходів щодо усунення проблеми. Нам дуже шкода, що ми зіпсували ваші плани. Ми хочемо виправити ситуацію і подарувати вам особливе частування від нашого закладу, коли ми побачимо вас наступного разу. Ми будемо дуже раді бачити вас у нашому готелі.


Адміністратор об'єкту
25 січня 2022 у 11:29

Готель розташований недалеко від залізничного вокзалу, у ньому досить затишно, а персонал послужливий. Однак у готелі трохи шумно, оскільки звукоізоляція не дуже хороша.


Константин Колесов
3 січня 2022 у 13:15

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель. Ми подумаємо над вашим відгуком. Сподіваємося побачити вас ще багато разів.


Адміністратор об'єкту
5 січня 2022 у 14:12

Це чудово, я знову щасливий!


Kristina Melnichenko
24 грудня 2021 у 16:57

Я зупинявся тут на одну ніч зі своєю дівчиною, і ми були дуже вражені. Номер був зручним, це було гарне співвідношення ціни і якості, а персонал був милим і послужливим. Вони допомогли нам встановити розетку 220 В для зарядки нашого електромобіля, що було дуже корисно. Хоча на території готелю є зарядна станція AE, останнім часом вона працює не дуже добре (судячи з мого власного досвіду і деякими відгуками в Play Store).

Сніданки дуже смачні та ситні. Ви можете вибрати з 6 різних категорій, у кожній з яких 3-4 варіанти. Таким чином, є хороша різноманітність і достатній вибір, що нам сподобалося.

У номері є гаряча вода і кондиціонер. Вночі було трохи прохолодно, тому довелося ввімкнути кондиціонер. Також є невеликий холодильник із міні-баром. Однак нас трохи підвела відсутність чайника.


Ростислав Діденко
2 листопада 2021 у 14:23

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель і відповіли. Ми не можемо дочекатися, щоб побачити вас у нашому готелі знову і знову.


Адміністратор об'єкту
4 листопада 2021 у 15:42

Я забронював напівлюкс за 1660грн, але номер був не дуже. Я не думаю, що він коштує стільки.


Виталий Ткач
17 жовтня 2021 у 04:16

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель. Нам дуже шкода, що вам не сподобався номер. У нас є багато інших номерів, які можуть відповідати різним уподобанням. Ми будемо раді, якщо ви зупинитеся у нас знову.


Адміністратор об'єкту
18 жовтня 2021 у 16:13

Готель був хорошим, але були проблеми зі сніданком. На стійці реєстрації нам сказали, що сніданок починається о 7:00 ранку, але навіть до 7:40 ранку його не було видно. Ми поїхали о 7:30 ранку, так і не поснідавши, тому що менеджер не усунув проблему протягом 40 хвилин.


Людмила Сидоренко
17 вересня 2021 у 08:47

Відповідь

Ми шкодуємо про завдані неприємності.
Ми обговорили це з нашим персоналом.
Ми будемо раді бачити вас знову в нашому готелі.
Ми хочемо виправити ситуацію і побачити вас знову.
Сподіваємося побачити вас найближчим часом.


Адміністратор об'єкту
17 вересня 2021 у 15:14

Чудовий готель з дуже гарним місцем, де можна поїсти, недалеко від залізничного вокзалу!


Михаил Мельник
15 вересня 2021 у 12:49

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель. Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас наступного разу.


Адміністратор об'єкту
22 вересня 2021 у 16:45

Смачно, антураж на іноземного туриста.


Елена Петрова
14 вересня 2021 у 11:07

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель. Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас наступного разу.


Адміністратор об'єкту
22 вересня 2021 у 16:45

Конешно жакуззі в номері хоршо))))


Дмитрий
25 серпня 2021 у 13:15

Відповідь

Дякую, що обрали наш готель. Нам не терпиться побачити вас наступного разу.


Адміністратор об'єкту
22 вересня 2021 у 16:44

Гарний готель. Смачні сніданки "шведський стіл". Супер чисто і комфортно. Приємні працівники. Рекомендую.


Таня Бебех
24 серпня 2021 у 14:49

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель. Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас наступного разу.


Адміністратор об'єкту
22 вересня 2021 у 16:44

Раджу


Василий Мусатов
24 серпня 2021 у 10:22

Цей готель жахливий, не зупиняйтеся тут! У вихідні в лобі влаштовують галасливі вечірки і не говорять вам про це, ви не можете спати! У номері 103 не прибрано, душ у плямах, крани не чищені, немає кондиціонера, а вікно виходить у лобі, тож ви не можете подихати свіжим повітрям! Усе так погано, що я хотів виїхати в перший же день, але був занадто зайнятий. Довелося залишитися на дві ночі!


Александр Савелиевич
18 липня 2021 у 23:54

Відповідь

Ми дуже шкодуємо про те, що трапилося. Ми не хотіли порушувати ваші плани. Ми хочемо виправити ситуацію і подарувати вам безкоштовний подарунок від нашого закладу під час нашої зустрічі. Ми з нетерпінням чекаємо на вас у нашому готелі.


Адміністратор об'єкту
3 серпня 2021 у 12:39

Кава була дуже смачною, а жінка на стійці реєстрації була просто чудова.


Alexey Lyagaev
6 липня 2021 у 23:12

Я відвідав басейн і ресторан. Єдине, що було погано, це довге очікування салатів. Але в цілому все було дуже добре.


Екатерина Черненко
5 липня 2021 у 04:56

Відповідь

Дякуємо, що обрали нас. Ми приносимо вибачення за доставлені неприємності і сподіваємося, що ви повернетеся до нас знову.


Адміністратор об'єкту
6 липня 2021 у 15:39

Їжа дуже смачна. Вершковий грибний суп був приємним сюрпризом.


Yasya Yarotskay
28 червня 2021 у 16:12

Відповідь

Дякуємо, що прийшли до нас. Ми сподіваємося побачити вас ще. Побачимося наступного разу.


Адміністратор об'єкту
30 червня 2021 у 11:52

Готель безумовно 5-зіркової якості. Працівники були дуже хороші, поки я був там. Я дуже задоволений.


Георгий Пронин
8 червня 2021 у 23:30

Відповідь

Спасибі, що вибрали наш готель.

Нам не терпиться побачити вас знову.


Адміністратор об'єкту
9 червня 2021 у 15:47